اخبار

دیدار با مدیران و کارکنان کارخانه زمزم رشت

Previous Next

ظرفیت تولید باید منطبق با بازارهای هدف صادراتی باشد/ زمزم توانایی رقابت با سایر محصولات نوشیدنی دنیا را دارد

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره زمزم تهران گفت: تولید در مجموعه خانواده بزرگ زمزم بایستی منطبق با نیاز بازارهای هدف داخلی و صادراتی باشد

به گزارش روابط عمومی زمزم تهران، دکتر مسعود اسفندیار روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در دیدار با مدیران و کارکنان کارخانه زمزم رشت افزود: تلاش همه همکاران ارجمند در کارخانه زمزم رشت را ارج می نهیم و از یکایک عزیزان تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از مباحث مهمی که دوستان در اکثر کارخانه‌ها مطرح می‌کنند، موضوع آموزش است که بنا داریم این حوزه را تقویت کنیم.

دکتر اسفندیار اظهار داشت: باتوجه به گستره جغرافیایی تولید زمزم در ۵ خطه کشور، و از سوی دیگر تنوع محصولات، به جرات می‌توان گفت زمزم توانایی رقابت با سایر شرکتهای مطرح تولید نوشیدنی را داراست. بی شک توجه به نیروی انسانی و تلاش برای تعالی منابع انسانی سرمایه‌ای بزرگ برای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی است و خانواده بزرگ زمزم به این مهم توجه دارد.

در ادامه این نشست مهندس موسوی مدیر کارخانه رشت گزارشی از آخرین وضعیت موجود در بخش‌های مختلف ارایه کرد.

همچنین شماری از مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف کارخانه زمزم رشت نیز به بیان موضوعاتی پرداختند.

مشکلات حوزه انبارش، توسعه خطوط و نوسازی آن، بازنگری در احکام کارگزینی، نیاز به برخی ماشین آلات حمل و بارگیری از جمله لیفتراک، بازنگری شرایط قرارداد بیمه تکمیلی از جمله موارد مطروحه بود.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK