اخبار

همایش مدیران کارخانجات شرکت زمزم تهران برگزار شد

تولید پایدار راهبرد عملی تحقق شعار سال است/ موانع تولید را با راهکارهای برنامه محور مرتفع کنیم

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره زمزم تهران گفت: تولید پایدار مولفه اصلی تحقق شعار سال است و در این مسیر باید تلاش کنیم با راهکارهای عملیاتی و منطبق با برنامه کارشناسی، موانع پیش رو را برداریم.

دکتر مسعود اسفندیار روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری در همایش مدیران کارخانجات زمزم تهران افزود: با توجه به نزدیک بودن پیک تولید، انتظار داریم مدیران مرتبط به ویژه در حوزه تولید با سرعت عمل بیشتری نسبت به تعیین اولویت ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: تکریم کارکنان، کارگران و همه همکاران ارجمند خانواده زمزم را وظیفه خود می دانیم و در راستا از همه توان خود برای حمایت از تولید بهره می‌گیریم.

مدیر عامل شرکت زمزم تهران اظهار داشت: گزارش‌های عملکردی در حوزه‌های مختلف از جمله رونق تولید به صورت منظم در اختیار واحد روابط عمومی قرار گیرد.

دکتر اسفندیار تصریح کرد: کاهش بهای تمام شده محصول، یکی از راهکارهای عملی در تحقق رونق تولید است که این امر با صرفه جویی ها در موارد مختلف از جمله تلاش برای کاهش ضایعات میسر خواهد بود.

دکتر اسفندیار ادامه داد: پروژه گلدشت اصفهان یکی از مهمترین اولویت‌های پیش رو است و از همه مدیران می‌خواهیم تمام و کمال در مسیر پیشرفت این طرح تلاش کنند.

در این نشست مقرر شد نشست مدیران کارخانجات به صورت دوره‌ای و مستمر به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی شود.

در ادامه این نشست مدیران کارخانه‌ها، و مسئولان شرکت به بیان دیدگاه‌ها و مسایل و مشکلات خود پرداختند.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت. این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK