اخبار

شرکت در انتخابات مهر تایید دیگری بر حقانیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی است

شرکت در انتخابات مهر تایید دیگری بر حقانیت نظام مقتدر جمهوری اسلامی است

مدیر عامل شرکت زمزم تهران گفت: حضور پر شور در انتخابات، غیر از وظیفه شرعی و ملی؛ به معنای واقعی کلمه مهر تاییدی بر حقانیت نظام مردم سالار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی زمزم تهران، دکتر مسعود اسفندیار در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصداق بارزی از تبلور مردم سالاری دینی است که شهروندان با انتخابی آگاهانه در تعیین سرنوشت خویش سهیم می‌شوند.

وی در بخش دیگری از این پیام عنوان کرده است: حضور وحدت بخش و حماسی شهروندان در انتخابات، ضمن نقش بر آب کردن توطئه های بیگانگان، یک پیام روشن برای دشمنان خواهد داشت که این ملت، اکنون با همه فشارها و تحریم‌ها پس از ۴۵ سال، پای کار این انقلاب هستند.

دکتر اسفندیار تصریح کرد: به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ صنعتی ایران اسلامی از همگان به ویژه همکاران خدوم و غیرتمندم در خانواده زمزم تهران دعوت می‌‌کنم تا با حضور حماسی و پرنشاط خود در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری برگ افتخار دیگری را در دفتر انقلاب ثبت کنند و همچون گذشته به جهانیان اعلام کنیم که تا پای جان مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام ناب محمدی هستیم و با تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده مکتب شهدا و مجاهدت ایثارگران خواهیم بود. درود بر همت بلندتان

مسعود اسفندیار

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK