اخبار

بازدید دکتر اسفندیار از پروژه کارخانه گلدشت زمزم اصفهان

Previous Next

سرپرست شرکت زمزم تهران و شماری از مدیران و مسئولان هلدینگ صنایع غذایی سینا روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه جاری از پروژه گلدشت اصفهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی زمزم تهران، دکتر اسفندیار ضمن بازدید از بخش‌های مختلف از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح قرار گرفت.

مدیر پروژه کارخانه گلدشت اصفهان در جریان این بازدید توضیحاتی در خصوص پیشرفت فیزیکی، اعتبار مورد نیاز، میزان اشتغال، ظرفیت بهره‌برداری و برنامه‌های راهبری فرآیند تولید ارائه کرد‌.

سرپرست شرکت زمزم تهران نیز در سخنانی گفت: ایجاد اشتغال پایدار از یک سو و تثبیت تولید با کیفیت از سوی دیگر از جمله مولفه‌های راهبردی در تعریف پروژه های کلیدی است.

دکتر مسعود اسفندیار تصریح کرد: زمزم به عنوان یکی برندهای شناخته شده و مورد اعتماد بازارهای داخلی و خارجی بدون شک در راستای افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات برنامه ریزی راهبردی دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش و مجاهدت همه عزیزان و دست اندرکاران خانواده بزرگ زمزم این طرح به زودی در مدار تولید قرار گیرد.

پروژه گلدشت اصفهان در فضایی به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع در حال انجام است. این کارخانه در فاز نخست، با ۲ خط تولید پت و شیشه با ظرفیت ۱۵ میلیون لیتر در ماه پیش بینی شده که برآورد سرمایه گذاری جهت راه اندازی فاز نخست پروژه، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است. بنا بر اطلاعات موجود این طرح تا پایان دی ماه جاری، در مجموع ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK